On my walls...

.
Vi har nu kommit till "hemtrevligt och personligt"-stadiet i lägenheten (vi är alltså klara med "byggdams-stadiet", o "golvlist-stadiet", o för den delen "möbler-stadiet"). På allposters.com finns hur mycket fint som helst. Jag får liksom svårt att veta om jag är lite småcreepy o ska satsa på de här:
.
.
Fast jag gillar ju färg! Så kanske lite mer:
.
.
Men färg är inte allt! Jag gillar ju ett tydligt formspråk också, kanske lite warhol?
.
.
Smaken är som baken... Stor! (och i mitt fall spretig). Tyck gärna till, eller kom med egna förslag!
.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

jag tycker att du ska ha dom creepy och glassen! Ljuv kombo!

Puss

2011-10-23 @ 09:23:34
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Åh din stackare, är den intressant då?

Ja allstå just nu är det lagt på hyllan. Vi höll på att krascha som familj. Det känns surt men jag försöker tänka att det finns fler chanser. Jag kan inte göra allt samtidigt :)



Anders är en av mina bästa vänner kille, han är min raka motsats vilket gör träningen ypperligt intressant varje gång! :) Himla bra med någon som taggar en på ett helt nytt sätt.



Massa puss på digs

2011-10-23 @ 20:46:25
Postat av: Lina

Två av anatomi-planscherna och glassen!

2011-10-24 @ 11:09:56
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0