Självporträtt

Att via en bild porträttera sig själv tycker jag är svårt. Ofta när jag ser blider på mig själv tycker jag att det är svårt att identifiera mig med den. Jag kan ofta känna igen en viss känsla, eller state of mind. Men det är sällan jag köper hela bilden som mig. Eller snarare, det är sällan en bild täcker in hela mig. 
 
Därför blev jag så himla glad när jag hittade den här bilden på mig. För det här, mina vänner, det är verkligen jag. Håret uppsnurrat högt på huvudet. Oavsett humör, så är det här jag. 
 

Kommentarer
Postat av: Jos

Härligt ju!

2012-08-15 @ 20:18:43
URL: http://josefindysenius.spotlife.se
Postat av: Ida,Nike&Juni

Nu gav du mig en idè Sofia. På detta vis gör vi familjeporträttet som ska plåtas nästa vecka. Kommer bli kanon på väggen här hemma sen.

Tacktacktack och lovar att hojta när resultatet är på plats!

2012-08-15 @ 22:42:51
URL: http://gingerbreadhouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0