Påsk var'e här!

.
Idag har jag påskpyntat hemma. Ett gult ris i köket. Nu har min gul-feber lagt sig lite, men gult har länge varit min favoritfärg. Något som min mamma absolut inte kan förstå, enligt henne så är gult fult. Enligt mig så är gult INTE fult.
.
Korten på väggen är från IKEA, vajern de hänger i är från Granit, vasen är från Röda korset, ljusstakarna har jag fått och fågeln är från Indiska.
.
Sen så fick det bli ett ris i vardagsrummet också.
.
Stolen, bordet och vasen är second hand, tavlan är IKEA + Cole & son, Jesus-bilden ovanpå tavlan är från Italien, de två ryskorna är från Röda korset. De två värmeljuslotusarna har jag fått.
.
Slutligen har jag pillat ihop ett fjäderhjärta som verkligen är to much som sitter på ytterdörren.
.
.

Kommentarer
Postat av: maria

Du börjar bli som lotta på bråkmakargatans påsk-mamma..!

<3

2012-03-31 @ 15:52:49
Postat av: felicia - fotokobran

jag tycker du ska ta chansen att delta min helgens sweetie på bloggen! :D

http://fotokobran.se/2012/march/helgens-sweetie-3.html

2012-03-31 @ 22:26:52
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0