Tankar om kläder och kläder

.
Igår och idag har jag gått på stan för att äntligen köpa vårkläder (verkligen äntligen, har väntat i 1.5 månad). Så vad händer? Jag kränger på mig kläder av alla dess slag i svettiga provrum tills håret står på ända och jag känner mig ful fulare fulast. Nöjet är som bortblåst och allt jag fick med mig hem var två känslor, obehag och missnöje. Nu har jag kollat lite på trygga internet och tänker att kanske lite såhär:
.
Ps. självklart bär jag det till tighta byxor och vita converse, haha.
.

Kommentarer
Postat av: creando

Usch! Det finns verkligen roligare än att prova i provrum. Det är något med de där rummen, som alltid får mig att känna mig hopplöst fel. Nätet är bra. Jättebra.



Kramar Kicki

2012-05-07 @ 09:32:18
URL: http://creando-kicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0