Dagen då jag fick besök

 
Dag 13 av 50. Jo det blev ingen dag 12 men däremot två dag 7. Så vi kör dag 13. 
 
 
Igår mötte jag upp min fina, fina vän Anna nere på stan. Hon åkte upp från Stockholm för lite tisdagsmys. Trotts regn och min blöta jacka strosade vi lite på stan, men pratade mest. Sedan köpte vi en flaska bubbel och lite mat och tog bussen hem till mig. 
 
Finns det något bättre sätt att fördriva tiden än med en av sina flickvänner? Vi åt popcorn och drack Kir Royal (för bubblet var inte alls så gott som vi trodde). Sedan satt vi och pillade med kronärtskockor, oliver, hummus, brieost, olivbröd och annat gott. 
 
Sen var hon tvungen att gå, hon skulle tillbaka till Stockholm. Då tog jag en dusch och kröp ner i sängen med Eric och Alcide jag menar True Blood. Och efter några avsnitt kom Ch hem.
Den tisdagen slår nog de flesta andra tisdagar, bigtime. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aja Baja Erika

Hej! Jag läste din fråga hos LD och ville bara tipsa om äppelcidervinäger. Blanda en del vinäger med 10delar vatten och masseri i hårbotten utan att skölja av. Äppelcidervinägern gör att din ph-värde balanserar brukar hjälpa mot allt kliande!

Svar: Ah! Tack! Så himla omtänksamt. Har balsamerat sen nästan en vecka nu och det är verkligen en sån himla skillnad på håret. Så om det där funkar så är jag saved! Tack igen!
Sofia

2012-09-19 @ 15:12:53
URL: http://ajabajaerika.blogspot.com.au/
Postat av: Anna

Låter helt udnerbart! Så inspirerande - ni vill jag också släpa hem en tjejkompis och bara vara och mysa mitt i veckan ...

Svar: Göre!
Sofia

2012-09-19 @ 16:45:25
URL: http://www.scillsen.wordpress.com
Postat av: Anna E

<3 <3 <3

Svar: <3
Sofia

2012-09-21 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0