Dagen då jag också var hemlig

 
Dag 11 av 50. Idag.
 
 
Klockan är inte ens 11 på förmiddagen och jag har gått upp och bäddat sängen och ätit frukost och duschat och druckit kaffe och diskat gårdagens disk och torkat köksgolven (obs. sant) och läst igen 150 blogginlägg på bloglovin och spelat lite spel i min mobil och sa jag att klockan inte ens är 11?!
 
Om jag bara kunde få ett jobb så skulle all denna energi kunna spenderas så att andra människor få lite avlastning och hjälp med sitt. Win-Win. Fan.
 
Men, vet ni?! Idag kommer det komma ett ytterst hemligt besök som kanske kan påverka min ytterst ovissa framtid, men mer vill jag inte säga (delvis därför jag varit så övermänskligt effektik). Och jag hatar bloggar som håller på med den här typen av cliffhangers. Eller. Jag hatar den här typen av cliffhangers. Men ni vet vad man säger?
 
Don't hate the player, hate the game. 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja, usch för spam!!

2012-09-17 @ 12:40:11
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0