Dagen då vi var på grönbete vid havet

 
Anna (aka. Apan) har startat ett bloggprojekt som heter 50 dagar ur mitt liv. Tanken är att man under 50 dagar publicerar inlägg om olika dagar ur sitt liv. Alla får vara med, så jag tänkte att det vore ett kul, långsiktigt projekt att jobba med under hösten. Titta in hos Anna om du också vill vara med, vilket du såklart vill!
 

 
Jag tänker börja med att berätta om en dag som jag bär med mig i hjärtat. Det var i våras som min kompis Anna bjöd ner hela kompisgänget till sina föräldrars hus i Torekov över en helg. Vi åkte ner en fredag och drack en hel del vin, dansade, satt ute, åt god mat, pratade och skrattade. Dagen efter var verkligen en dagen efter, alla mådde ganska dåligt och hade man varit hemma hade man nog bäddat ner sig i sängen. 
 
Jag vet inte vad det var, men ibland när man är bakfull så är man helt peppad trots att huvudet värker och man svettas och mår lite illa. Så vi klädde på oss och gick ner mot havet, och där blev vi alla som pånyttfödda. Det kändes så härligt, vi blev på något sätt som djur i flock. Vi var samlade men ändå lite utspridda. Vi pratade inte särskillt mycket men njöt ändå så otroligt av varandras närhet. 
 
Trots bakfylla, huvudvärk och illamående är det här en av mina bästa dagar. Det är nästan som att kvällen innan blev "kvällen före" mer än det här var "dagen efter", om ni förstår vad jag menar?
 

Kommentarer
Postat av: Hondjur

Och sådana dagar kan oftast vara en av de vackraste! ;)

2012-09-05 @ 20:42:05
URL: http://www.etthondjur.blogg.se
Postat av: Anna

<3

2012-09-05 @ 20:56:54
Postat av: creando

Tänk vad jag kommer att lära känna dig nu. 50 dagar...det är en hel del dagar :)

Tack för fina hälsningen hos mig. Värmer :)

Kramar

2012-09-05 @ 22:51:08
URL: http://creando-kicki.blogspot.com
Postat av: Malin

Hejsan! Fin blogg! Hur har din dag varit idag då ? :)

2012-09-06 @ 10:38:45
URL: http://myochmalin.blogg.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

INtressant läsning.
Vilken rolig grej, kanske skulle jag hänka. Måste klura på om jag hinner med det.

Svar: Ja jag känner nu när jag har skrivit om min 4e dag (ligger steget före) att 50 dagar är jävligt många dagar. Men det är kul! Och bra övning på att skriva sammanhängande texter (herreguud vilka fel jag gör innan jag korr-läser texterna).
Det vore i vilket fall kul om du var med :)
Sofia

2012-09-07 @ 13:55:43
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0