Krokusar

 
Nu har vi gått in i februari och därmed är årets värsta månad över. Dessvärre tycker jag att både februari och mars (eller ja, beroende på när påsken kommer) är riktigt tunga också. Men, jo! Julen är slut (tog det lång tid för er med att bli av med allt julpynt?), januari är slut och någonstans där borta lurar ändå en vår, jag börjar kunna tro på det. Så jag köpte krokusar idag. En kruka som jag med våld delade mitt itu och spred ut i köket.
 
 
Köket som vi dessutom renoverat de senaste tre veckorna, fast luckorna har inte kommit än så det ser inte så fint ut som det faktiskt är, eller som man säger, helheten har inte tagit form. 
 
 
 
Men krokusar är fint även om det är luckfritt och rätt vardagsstökigt i ett kök. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0