Skor

 
I Juli 2012 (vet så exakt för att jag hämtade bilden från statigram) köpte jag mina nike. Jag har använt dem så gott som varje dag i 1 1/2 år, och med använt menar jag älskat. ÄLSKAT. För jag är en tjej som har ont i fötterna. Ofta och mycket. Så att ha skor som gör att man kan promenera utan att ha ont käns som en jävla lyx.
 
Ibland hör jag motargumentet att de är dyra. Ha! Jämför med ett par converse som håller i 1/2 år och som är skadligt, så är det rena rama Ullared-skorna. Så klart kostar de mer i inköp, men det är lätt värt det. 
 
 
Men efter 1 1/2 år är dessa älsklingar helt slut. Så det är dags att köpa nya. Och till min fasa inser jag att Nike freerun 5.0+ (som dessa heter) inte längre är lika poppis. Så jag kanske får välja en annan modell. Här är mina favoriter än så länge. Men inga som känns 100% kärlek.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0