Ultimata tacos

 
I förra veckan lagade vi mat efter recept. Det händer typ aldrig. Det blev Jamie Olivers Ultimate pork tacos with spicy black beans & avocado green salad, fast med quornfilé istället för fläskkött. Trots att det innehöll tre kryddor som jag har svårt för (koriander, spiskummin och fänkålsfrön) så tyckte jag att det blev så himla gott. Och också, kul med tacos som inte är Santa Maria fredagsmys.
 
Nej alltså det här är smaker jag får cravings på. Är sugen på att göra det igen. Och igen.
 
...Och igen.
 
Så med andra ord. Jag rekomenderar det. (Ps. Uppfyllde alla mina tre matkrav: Gott, enkelt och vegetariskt. Fem av fem.)
 
 
Och juste! Vi åt med mjuka bröd, för arbetsfördelningen jag skriver lista, Ch handlar är inte alltid vattentät. (Smällde av av skratt när Ch berättar hur har varit tvungen att fråga personalen vad "små majsskal" var för något, och hur de letat och letat (kan det va en krydda kanske?) utan att fatta.)
 

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Hahhahah Ch! Jag dör!!
Fy vad gott det såg ut!
Kanske måste provas i veckan, matkärlek!
puss

2014-02-22 @ 20:21:11
URL: http://saralovisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0