Mina senaste två (?) år.

Jag har skickat in massa bilder från istagram på framkallning, och idag kom de! Alltså jag hade lite svårt att välja, tog liksom alla som jag gillar, så det blev hundratjugonånting bilder. Två saker om det:
 
1) Va billigt det var! Ungefär en krona per bild inklusive porto. Vilken jävla tur att jag inte tog det första alternativet som kom upp när jag googlade, där flaggade de med 9 bilder för 59, haha. 
 
2) Etthundratjugonågonting bilder, det är verkligen många. Liksom, var ska jag göra av alla?!
 
 
Jag har ett litet projekt på G. Jag tänker rama in dem i en stor ram (50x70?), sådär tätt som jag har lagt upp dem. Sen är tanken att ju äldre jag blir (alternativt, ju mer jag knarkar instagram), desto fler ramar fyller jag. 
 
Jag har en kompis som heter Anna. Hennes föräldrar har en massa roliga kollage med gamla familjebilder, huvuden här och där i en salig blandning, på toaletten. Även fast jag tänkt ha mina bilder i vardagsrummet så har jag alltid tyckt om idéen med kollage. Jag kan få lite beslutsångest om man bara ska rama in en bild... 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Gillar också collage! Mina föräldrar har ett rätt stort hemma med massa bilder på vår familj.. Att använda Instagrambilder var ju en bra ide! Vart ifrån beställde du?

Svar: Ja men eller hur, blir lite mer strikt utseende än med vanliga kollage. Jag beställde från helt vanliga Fujifilm.
Sofia

2014-03-26 @ 20:55:11
URL: http://carolinas.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Åh, va fint! Jag måste också fixa med framkallning av instabilder. Tar ju så himla många bilder där, som bara ligger på nätet. Jag vill ju ha dom i handen och sen på väggen. Jag har skrivit ut en massa instagrambilder på skrivaren, men det var himla meckigt, låter mycket bättre att framkalla dom. Och den där idén med bilder på toan gillade jag jättemycket. Jag har en gästtoalett som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med, stora bildkollage låter ju som en galet bra idé.

Svar: Ja men eller hur?! Toor (ehh, läs högt så är du med mig) piffas över lag för lite tycker jag. Har faktiskt ställt in tre tulpaner på min nu. Men några bilder vore inte mer än rätt!
Sofia

2014-04-13 @ 18:35:35
URL: http://www.kobranhuggertill.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0