Arg, ledsen och besviken

.
Jag har länge (alltså vi pratar kanske tre år) velat ha en beige Busnel-kavaj. Till jeans, till shorts, över klänning, som jacka. Trots dess tantighet tycker jag att de är så himla fina! Så efter helvetestentan i slutet av Oktober bestämde jag mig för att det var dags. Så jag kollade Tradera och Blocket. Jag hittade en storlek 36 i offwhite (ljust beige) som jag köpte.
.
Igår kom paketet. Jag öppnar med spänning, den var så himla fin, jättefin skick. MEN! (Varför måste det alltid vara ett men?). Det är en storlek 34, inte 36 som anonnsen sa. Alla informationslappar är slitna o modellen (som ska vara slank och rak) är fyrkantig och slapp. Jag misstänker att jag har fått en kopia!
.
Jag ringer upp säljaren och nämner inte att jag tror att jag fått en kopia, utan att hon skickat fel storlek. Hon är jättetrevlig men är på jobbet och skulle ringa upp så vi kunde lösa det (hennes ord). Hon har inte ringt än.
.
Jag har klump i magen o är rädd att mina pengar är borta. O jag tänker inte sälja den igen då jag tvivlar på att den är äkta.
.
Fan jävla piss. (Fast än vet jag ju inte om det är kört, men ovissheten är minst lika jävlig som tanken på att ha blivit snuvad på den summa pengar som skulle ha blivit mitt dyraste klädesplagg, om man säger så).
.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooes!

Helvetes jävla skit det händer ju fan inte!



Åh din stackare.



(Just nu är det officiellt syndast om oss i världen)



Tack för smset det var det sista jag läste högt för mig själv innan jag somnade tätt intill Alfons igårkväll.

Puss

2011-11-09 @ 10:00:31
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: tindra

Det var inte kul o läsa :( hoppas hon säljaren ringer tbx :.........blocket e s¨åååå lurig.....Dem brukar ha Busnel på Campadre.se ....

2011-11-09 @ 16:17:35
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Dessi at [Home and desire]

ÅH fy så trist... Kan inte annat än lida med dig :(

2011-11-11 @ 23:36:05
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0