My latest love

.
Sådärja, bloggen! Nu är hästveckan över, och jag överlevde. Sedan sist har jag fått en ny kärlek. Säg hej till Bianca! Vi promenerar ibland mitt på dagen när hennes ordinary mom är på jobbet. Jag är inte helt van vid hundar, men tror mig känna till grunderna. Här kommer en lista över mina hundkunskaper:
  • Jag ska alltid gå först ut, och först in. Sedan så bjuder jag ut/in henne.
  • Hon får inte dra i kopplet.
  • Jag brukar "sätta henne" o sen gömma mat som hon får nosa upp.
  • Hon kommer när jag topar, då berömmer jag henne.
  • Om hon blir för ivrig så stannar jag, väntar tills hon är lugn o sitter, sen börjar jag gå, jag först.
Så ni hundvana, ge mig tips! Hur blir mina o Biancas promenader så roliga som möjligt?
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0