Ta ditt jävla ansvar

.
Det värsta jag kan tänka mig är att råka döda någon. Det kan låta sjukt, men jo, jag kan tänka mig flera scenarion där man råkar döda någon. Man ska bara skrämmas o personer trillar o slår sig för mycket. Man ska försvara sig, o slår för hårt (jag vet att denna är komplex, men jo). Man kör bil och hinner inte bromsa.
.
Det näst värsta jag kan tänka mig är att folk jag älskar dör. (Förtydligande: inte en naturlig död en olyckor o våld). Fy farao.
.
Så därför köper jag inte att det är töntigt med reflexer. Jag såg att Lisa bloggade om det, så då gör jag det med. Sverige är ofta mörkt. Få tummen ur o ta ditt jävla ansvar, om inte för din egen, så för andras skull.
.
.

Kommentarer
Postat av: Saralovisa

Bra påminnelse, ska börja hamstra reflexer!!! förresten, jag har inte ditt nr längre, det försvann med nya telefonen!



Godnattpuss

2011-11-01 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0