Önskelista

 
Om lite drygt två veckor fyller jag år. Jag älskar att fylla år. Jag älskar att telefonen ringer och tjuter i ett, att få ha fest eller middag eller på annat sätt fira, kanske få frukost på sängen och presenter. Jag tycker helt enkelt om att bli uppvaktad. 
 
Jag har satt ihop en önskelista som jag brukar, men i år har det varit mycket svårare. De senaste två månaderna har jag ifrågasatt alla mina köp och verkligen gjort en usväng i mina konsumtionsvanor. Så nu när jag funderade över vad jag vill ha i present så har jag strukit mycket. Strukit saker som jag inte känner att jag verkligen vill ha. 
 
Men lite såhär ser den ut iallafall, önskelistan.
 
 
 


♥ Kerastaste bain oleo relax, schampo
♥ Moroccan oil curl cream
♥ Weleda almond, ansiktsolja
♥ Clinique take the day off, sminkborttagning
♥ Bidrag till kläder, bra baströjor och nya skor 
♥ Frukostbricka från Svenskt Tenn
♥ Anteckningsbok i A4 från Svenskt Tenn
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj det var en diger önskelista!

2012-10-20 @ 21:03:45
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0