Istället för att sova tänker jag på det här

I snart ett halvår har jag till och från haft jättesvårt att sova. Antar att det har men min kommande flytt och byte av jobb att göra. Förändring. 
 
istället för att sova tänker jag på: 
 
-Vad vi skulle heta i efternamn, om jag någon gång gifter mig med Gingerboi. 
-Om inte ett tv-skåp är en jävligt bra idé. 
-Att jag vill köpa en hund (OBS. Familjen! Ska inte)
-Hur man enklast byter band i ett par byxor. 
-Leila Lindholm. 
-Nästa helgs Gotlandstripp, och eventuellt naturreligiösa känslor jag kommer ha på den vackra, vackra ön. 
-Hur länge sprayfärgstrenden kommer hålla i sig, och på hur hooked jag kommer bli om jag provar. 
-Att jag vill ha en iPad och ett par duntossor. 
 
Tack och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0