Hur svårt kan det vara?!

 
Kvällen igår fortsatte i kaosets tecken. När klockan slog två gav jag upp och tog lite sömnedicin, vilket är effektivt, men jag hatar det. Blir jätte"bakis" av att ta, och får så himla svårt att vakna. Detta ledde till att jag sov till tolv och vaknade på fel sida, som det alltid blir.
 
MEN! Det jag skulle skriva var att jag vände dagen. Åt en snabb frulle och gick ut och sprang! Årspremiär! Alltså jag älskar att springa. Däremot så glömmer jag det så fort jag sprungit klart, så nästa gång det är dags så skiter jag i det, eller skjuter på det i tre veckor. Så snälla Sofia, kom ihåg att du gillar att springa, hur svårt kan det vara?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0