John Blund, kom hit för i helvete

Nu är det rörelse i livet igen, nytt jobb och nya rutiner väntar. Osäker framtid. Och jag reagerar som jag brukar, vakna nätter. Det är så himla frustrerande att vara klarvaken och dödstrött på samma gång, man kan tycka att det vore omöjligt. Lite som när man är törstig och kissnödig samtidigt. 
 
Blir fan förbannad, gick och la mig för tre timmar sen. TRE! Det är drygt en tredjedel av denna söm. Och när inte jag får min sömn, så blir jag en riktig tröttmössa. Jag blir ofokuserad, tänker långsamt och allmänt ja, trött. Se bara! Stänger ögonen så fort jag får chansen.
 
Så nu har jag suttit och kollat på pinterest efter sömnbilder, hittade en sanning
En bild på vad jag längtar efter, men så fort jag lägger mig så börjar cirkusen i hjärnan igen
 
Och så en liten målbild, på hur jag vill vara prick just nu (eller eg. för tre timmar sen. Men nu funkar också, jag är inte kräsen)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0